Preskoči na glavni sadržaj

On line galleries

Art Prints

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

  Novi ciklus koji predstavljam zaokupljen je očuvanjem bioraznolikosti i izumiranjem vrsta.  Grafike i ilustracije nastale su neagresivnim grafičkim postupcima poput drvoreza i linoreza te kompjutorske grafike. Matrice nisu kemijski tretirane te su stoga i ekološki prihvatljivije tehnike umnožavanja. Uz tradicionalne grafičke tehnike prisutna je i kompjutorska grafika. Nestajanje vrsta koje su gotovo neprimjetne jer smo navikli da su tu, poput vrapca ili pčele tjera nas na osjećaj ljutnje i bespomoćnosti iako ne moramo biti pretjerano ekološki osviješteni a to propadanje navodi na razmišljanje što je zapravo bitno u našim životima? Da li je utrka za profitom, ako zanemarimo dobrobit prirode a i ljudi (jer dio smo te iste prirode), zapravo pravo rješenje ili se ono krije u očuvanju resursa. Ono što je utkano u našu kulturu jest i priroda i sve male i zanemarene životinjske vrste, male a opet velike i značajne kao što je i život sam, koji je sastavljen od malih stvari n...

Artist in residency, Tartu Trykimuuseum (Estonia)

http://www.novilist.hr/Kultura/Estonski-su-umjetnici-otvoreniji-od-nasih                                                                           Peepers:                                                                                ...

Gradina No limit 2023.- Dani vizualne umjetnosti i komunikacija

Na Trsatskoj gradini od ponedjeljka 1.8. pa sve do petka 5.8. 2022. održavala se je manifestacija Gradina No Limit – Dani vizualne umjetnosti i komunikacija. Tih pet dana prostori kaštela postali su atelje u kojem se radilo. P osljednjeg dana manifestacije organizirano je otvaranje izložbe uz predstavljanje radova. Radovi iako različitih stilova izborom boja i emocijom neobično su se složila i tvorila cjelinu u prostoru.  Osobno sam se odlučila u tih pet dana izražavati u tehnici cijanotipije koja je bila prikladna s obzirom na količinu sunca potrebnog da se te fotografije razviju. Unutrašnjost kaštela inspirirao je svojim sjetnim ozračjem koje podsjeća na neka minula vremena, kao i cijanotipija sama koja uvijek pomalo ima u sebi patinu starih fotografija neovisno o suvremneosti motiva. Neonske boje unijele su živost gdje pretežno dominiraju tonovi cijan plave boje a crtež je prisutan kao studija i istraživanje motiva. Tekst- Andrea Staničić Photo: Dražen Suvić