Preskoči na glavni sadržaj

Solo Exhibition / Between Worlds / Fritzi Gallery, Mali Lošinj, April 19 - May 10, 2016







"Upravo je sam proces nastanka umjetničkog djela osnovna preokupacija Andree Staničić, čiji radovi su višeznačne minijature. Na razmeđi grafike i slikarstva, apstraktnog i doslovnog, rađa se Andrein međusvijet. U ciklusu Između svjetova, kombiniranom tehnikom računalne grafike i ulja na platnu, Andrea ispituje odnose stvarnog i virtualnog, figurativnog i amorfnog. Granice između dvaju razičitih postupaka gotovo su neprimjetne, već i stoga što grafike na ovim radovima simuliraju tradicionalne slikarske tehnike. S druge strane, dvojnost kombinirane tehnike pronalazi svoj ekvivalent u dualitetu sadržaja: svakodnevni motivi suprotnost su mrljama i neodređenim potezima. Ova djela ne prenose poruku i ne zauzimaju stajalište, ova djela su studije međuodnosa, iskušavanja mogućeg...
...Na ovim radovima forma diktira sadržaj koji je samo sredstvo za postizanje cilja: istraživanje procesa nastajanja, stvaranje. Pomicanje granica vlastitih mogućnosti."

"The process of creating a work of art is the main concern of Andrea Staničić, whose work is defined by her are ambigious miniatures. In the midst of graphic art and painting, abstract and literal is where Andrea`s universe emerges from. In her cycle entitled "Between Worlds", through the combination of oil and computer graphics techniques, Andrea examines the relationships between real and virtual, figurative and amorphous.
The boundaries between two different procedures are almost imperceptible merely because the graphics methods in these works simulate traditional painting techniques. On the other hand, the duality of the combined technique finds its equivalent in the duality of content: everyday motives are opposed to stains and vague strokes. These works of art do not propagate message or express an attitude; they represent studies of interrelationships and tempting the possible...
...In these works, form determines content whose purpose is to achieve the goal: an exploration of the creation process by pushing the limits of one`s abilities."

Autor teksta: Marijana Dlačić

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

  Novi ciklus koji predstavljam zaokupljen je očuvanjem bioraznolikosti i izumiranjem vrsta.  Grafike i ilustracije nastale su neagresivnim grafičkim postupcima poput drvoreza i linoreza te kompjutorske grafike. Matrice nisu kemijski tretirane te su stoga i ekološki prihvatljivije tehnike umnožavanja. Uz tradicionalne grafičke tehnike prisutna je i kompjutorska grafika. Nestajanje vrsta koje su gotovo neprimjetne jer smo navikli da su tu, poput vrapca ili pčele tjera nas na osjećaj ljutnje i bespomoćnosti iako ne moramo biti pretjerano ekološki osviješteni a to propadanje navodi na razmišljanje što je zapravo bitno u našim životima? Da li je utrka za profitom, ako zanemarimo dobrobit prirode a i ljudi (jer dio smo te iste prirode), zapravo pravo rješenje ili se ono krije u očuvanju resursa. Ono što je utkano u našu kulturu jest i priroda i sve male i zanemarene životinjske vrste, male a opet velike i značajne kao što je i život sam, koji je sastavljen od malih stvari n...

Artist in residency, Tartu Trykimuuseum (Estonia)

http://www.novilist.hr/Kultura/Estonski-su-umjetnici-otvoreniji-od-nasih                                                                           Peepers:                                                                                ...

Gradina No limit 2023.- Dani vizualne umjetnosti i komunikacija

Na Trsatskoj gradini od ponedjeljka 1.8. pa sve do petka 5.8. 2022. održavala se je manifestacija Gradina No Limit – Dani vizualne umjetnosti i komunikacija. Tih pet dana prostori kaštela postali su atelje u kojem se radilo. P osljednjeg dana manifestacije organizirano je otvaranje izložbe uz predstavljanje radova. Radovi iako različitih stilova izborom boja i emocijom neobično su se složila i tvorila cjelinu u prostoru.  Osobno sam se odlučila u tih pet dana izražavati u tehnici cijanotipije koja je bila prikladna s obzirom na količinu sunca potrebnog da se te fotografije razviju. Unutrašnjost kaštela inspirirao je svojim sjetnim ozračjem koje podsjeća na neka minula vremena, kao i cijanotipija sama koja uvijek pomalo ima u sebi patinu starih fotografija neovisno o suvremneosti motiva. Neonske boje unijele su živost gdje pretežno dominiraju tonovi cijan plave boje a crtež je prisutan kao studija i istraživanje motiva. Tekst- Andrea Staničić Photo: Dražen Suvić