Preskoči na glavni sadržaj

"Čuvar pčela" - "Beekeeper" 2017.







In this work I have used recycled book covers (notebook done inEstonia AIR 2013.)  and have reused my graphic prints to collage them in an artist book. Dry point as a technique looks very tactile. To make a book that you can take in your hand, touch the pages and look at it up close is another tactile element.In my previous work I was also collaging and making objects out of paper. The objects had a hidden pictures and could only be seen through a hole because I like to play with space and our perception.This work is more traditional one, dedicated to my grandfather who was a beekeeper.

U ovom radu koristila sam reciklirane korice knjige već napravljenog notesa kako bih na njega ljepila izrezane, kolažirane grafike te tako i njih ponovno reciklirala. Motiv se ponavlja i on je pretežno botanički. Suha igla kao medij daje baršunastu liniju koju možemo gotovo opipati očima a knjiga je sa druge strane haptička po svojoj prirodi tako da je korištenje upravo te tradicionalne tehnike bio u tom trenutku logičan. Rad sam posvetila svojem djedu koji se je bavio pčelarstvom.



Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

  Novi ciklus koji predstavljam zaokupljen je očuvanjem bioraznolikosti i izumiranjem vrsta.  Grafike i ilustracije nastale su neagresivnim grafičkim postupcima poput drvoreza i linoreza te kompjutorske grafike. Matrice nisu kemijski tretirane te su stoga i ekološki prihvatljivije tehnike umnožavanja. Uz tradicionalne grafičke tehnike prisutna je i kompjutorska grafika. Nestajanje vrsta koje su gotovo neprimjetne jer smo navikli da su tu, poput vrapca ili pčele tjera nas na osjećaj ljutnje i bespomoćnosti iako ne moramo biti pretjerano ekološki osviješteni a to propadanje navodi na razmišljanje što je zapravo bitno u našim životima? Da li je utrka za profitom, ako zanemarimo dobrobit prirode a i ljudi (jer dio smo te iste prirode), zapravo pravo rješenje ili se ono krije u očuvanju resursa. Ono što je utkano u našu kulturu jest i priroda i sve male i zanemarene životinjske vrste, male a opet velike i značajne kao što je i život sam, koji je sastavljen od malih stvari n...

Artist in residency, Tartu Trykimuuseum (Estonia)

http://www.novilist.hr/Kultura/Estonski-su-umjetnici-otvoreniji-od-nasih                                                                           Peepers:                                                                                ...

Gradina No limit 2023.- Dani vizualne umjetnosti i komunikacija

Na Trsatskoj gradini od ponedjeljka 1.8. pa sve do petka 5.8. 2022. održavala se je manifestacija Gradina No Limit – Dani vizualne umjetnosti i komunikacija. Tih pet dana prostori kaštela postali su atelje u kojem se radilo. P osljednjeg dana manifestacije organizirano je otvaranje izložbe uz predstavljanje radova. Radovi iako različitih stilova izborom boja i emocijom neobično su se složila i tvorila cjelinu u prostoru.  Osobno sam se odlučila u tih pet dana izražavati u tehnici cijanotipije koja je bila prikladna s obzirom na količinu sunca potrebnog da se te fotografije razviju. Unutrašnjost kaštela inspirirao je svojim sjetnim ozračjem koje podsjeća na neka minula vremena, kao i cijanotipija sama koja uvijek pomalo ima u sebi patinu starih fotografija neovisno o suvremneosti motiva. Neonske boje unijele su živost gdje pretežno dominiraju tonovi cijan plave boje a crtež je prisutan kao studija i istraživanje motiva. Tekst- Andrea Staničić Photo: Dražen Suvić